Tillgång till elcyklar från OurGreenCar

Jag skulle önska att även boende i Sjöliljan kunde få möjlighet att boka de elcyklar som nu endast finns tillgängliga för boende i Bläckfisken. Alternativt att ytterligare cyklar införskaffas och ställs upp vid sjöliljan.

Kommentarer

  • Hej John-Eric!

    Det här är första fordonspoolen på GotlandsHem. Om intresset är stort kan det säkert bli fler områden som får tillgång till elcyklar och elbilar. Cyklarna står i ett låst förråd och då blir det svårt att lösa tillgången för andra än de som bor i området. Jag tar med din förfrågan till ansvarig.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem
  • Hej
    Hur bokar man El-bil hos er?
  • Hej Pelle!

    Tack för din fråga,

    Här kan du läsa om våra elbilar och hur du bokar och registrerar dig.

    Vänliga hälsningar
    Agnes Kundservice
  • Hej
    Tack för svar.
    Har hyrt dem nu 4 gånger.
    Bra bilar, men har en fråga när ni kollar dem, typ däcken (lyser, kolla dem) samt att mototlampan lyser på båda bilarna?

  • Hej Pelle!

    Vad roligt att du gillar att köra med våra elbilar!

    Företaget som tillhandahåller våra bilar, OurGreenCar, utför även service av bilarna. Att lampan lyser har troligen att göra med att det ska skiftas från vinterdäck till sommardäck inom kort.

    Du kan alltid ringa OurGreenCar Support på telefon 010-16 60 555.

     Vänliga hälsningar
    Yvonne Hyresgästsamordnare
  • Bor på pjäsgatan, har elbil men det finns inte laddare där jag bor? hur fixar man det?

    Tack
    Nazm
  • Hej Nazm!

    Tack för din fråga,

    Laddplaster för elbilar finns i flera av våra bostadsområden, här kan du läsa var du hittar dem.
    Yvonne Hyresgästsamordnare
  • Jag kan i inte ladda ner appen till elbilar som ska laddas? hur man gör det?
    nazm
  • Hej,

    Tack för att du kontaktar oss.
    Här hittar du information om hur du bokar och registrerar dig.

    Ha en fin dag.

    Vänliga hälsningar
    Emmy Hyresgästsamordnare