Förtur för hemvändare?

Hej, jag har bott och arbetat på fastlandet de senaste tjugo åren men jag har nu fått ett nytt arbete på ön och ska flytta hem till Gotland igen. Har ni förtur för oss hemvändare?

Kommentarer

  • Hej Ulf!

    Tyvärr så har vi ingen förturskö för er som flyttar tillbaka till Gotland. Om du inte redan är registrerad i vår bostadskö så gör du det lätt på vår hemsida www.gotlanshem.se
    Genom "mina sidor" anmäler du sedan ditt intresse för de lediga lägenheter som du önskar.

    Med vänliga hälsningar

    Linda Bostadsförmedlare