Får jag isolera mitt förråd?

Hej. Vår lägenhet har ett fristående förråd och jag undrar om jag får isolera väggarna samt montera osb skivor på väggarna så jag kan montera ett hyllsystem i förrådet? Mvh Johan

Kommentarer

  • Hej Johan!

    Tack för att du kontaktar oss,

    Du får göra förändringar men arbetet ska vara fackmannamässigt utfört och du kan komma att bli återställningsskyldig dagen du flyttar ut.

    Vänliga hälsningar

    GotlandsHem