Tak över p-platser

Finns det tankar om att bygga tak över en rad p-platser i Adjutanten ?

Kommentarer

  • Hej Ingela!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Nej det finns inte några planer på att bygga tak över parkeringsplatserna.

    Vill du kan vi lägga in det som ett förslag till vårt förslagsråd som får titta närmare på det? Önskar du det så kommer vi i sådana fall att uppdatera här i inlägget om någon ny information finns att ge.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör