Studentlägenheter

Hej! Jag pluggar på campus Gotland och är i stort behov av boende snarast! Kommer det att publiceras nya studentlägenheter dom kommande veckorna eller är det helt fullt? Har noterat att det nu dom två senaste torsdagarna inte kommit upp någon och undrar hur stor möjligheten är att det publiceras kommande veckor! Mvh Malin Flodin

Kommentarer

  • Hej Malin!

    Tack för att du kontaktar oss,

    Vi publicerar lediga lägenheter varje torsdag klockan 15:00. Om det finns lediga studentlägenheter så kommer de också läggas ut. Det är vanligt att studenter säger upp sina lägenheter kring slutet på vårterminen vilket då ger vakanta bostäder. Jag har tyvärr inga uppgifter om hur många som kan tänkas bli lediga inom den närmsta tiden.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem