Förslag: Staket på Garvaregatan i Klintehamn

  1. Hej! Jag har tagit del av det tidigare skrivna (Staket på Lästgatan). Men undrar om nya staket också inkluderar uteplatserna mot Lästgatans radhus? Jag bor på Garvaregatan där vi inte (aldrig) haft några. Nya staket har däremot villorna fått på Garvaregatan. Mitt förslag är att ny diskussion tas. Skulle vara trevligt om det blev enhetligt snyggt längs våra uteplatser. Inalles fem "gårdar" med vänlig hälsning.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du hjälper oss att bli bättre.

    Vi går igenom alla inkomna förslag i slutet på varje månad. Vårt Förslagsråd ser då på möjligheterna att genomföra ditt förslag. Stora förbättringsförslag som behöver planeras in i nästa års budget eller som kräver undersökning i kvarteret lämnas till ledningsgruppen för beslut.

    Så fort vi har ett beslut som rör ditt förslag får du ett svar här i kundforumet. Varje gång du får ett nytt svar på ditt inlägg får du ett mejl som berättar att vi svarat dig.

    Tack för förslaget, din åsikt är viktig för oss.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör
  • Hej igen!

    Ditt förslag har nu tagits upp i förslagsrådet.

    Vi behöver avvakta ett resultat av den förändring som pågår kring staket på Lästgatan innan vi kan gå vidare och se över ditt förslag och kan tyvärr inte ge dig en exakt tid på när vi har ett svar, men så fort vi har mer information så kommer vi att uppdatera med ett svar här i kundforumet.

    Tips till dig som också är intresserad av detta förslag:
    Följ inlägget så får du ett mejl när vi uppdaterar.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör
  • Hej igen!

    GotlandsHem kommer inte att genomföra önskat förslag men om ni vill får ni sätta upp eget staket enligt byggnormer, men då också vara medvetna om att ni kommer att behöva återställa den dagen ni flyttar.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör