Förslag: Vikbara fönster på Terra Nova

Hej!

Har ingen koll på om det tidigare har inkommit frågor gällande dåligt ljusinsläpp i lägenheterna på TerraNova/Buntmakargatan och för oss som bor med balkong.

Har dock i varje undersökning/enkät påtalat att lägenheterna är mörka, kommer inte in solljus någonstans i lägenheten pga alla fönster som är placerade likt i lustiga huset samt de byggda snedtaken över balkongerna.

Nu till min fråga/fundering..Det sker just nu byten av fönstrar i Terra Nova området vilket är fantastiskt då dessa är grymt dåliga!

Men varför då inte också sätta vikbara fönster i taken över balkongen så att vi som har balkong också kan få njuta av solen?

Trevlig Sommar!

//

Kommentarer

  • Hej Gwendolen!

    Tack för att du hjälper oss att bli bättre.

    Vi går igenom alla inkomna förslag i slutet på varje månad. Vårt Förslagsråd ser då på möjligheterna att genomföra ditt förslag. Stora förbättringsförslag som behöver planeras in i nästa års budget eller som kräver undersökning i kvarteret lämnas till ledningsgruppen för beslut.

    Så fort vi har ett beslut som rör ditt förslag får du ett svar här i kundforumet. Varje gång du får ett nytt svar på ditt inlägg får du ett mejl som berättar att vi svarat dig.

    Tack för förslaget, din åsikt är viktig för oss.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör
  • Hej igen!

    Ditt förslag har nu tagits upp i förslagsrådet.

    Upphandlingen för det här underhållet som pågår just nu med byte utav fönsterna på Terra Nova är redan klart och det finns därför tyvärr inte möjlighet att genomföra ditt förslag.

    Jag önskar dig en trevlig sommar!
    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör