Smutsigt i trapphus

Hej, vårat trapphus är ofta mycket smutsigt. Det känns inte kul när bekanta kommer och hälsar på att det ska behöva se ut på det viset. Utspilld dricka, mat och liknande ofta i vårt trapphus.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Jag har nu pratat med din bovärd som går dit och tittar.
    Självklart ska det vara rent och fint i trapphusen. Om du framöver upplever att det inte är städat är vi mycket tacksamma om du hör av dig direkt till din bovärd.

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör
  • Vi har samma problem i Östertull. Det är flera veckor sedan Samhall var här. Har felanmält flera gånger men ingen bättring tyvärr. Är det inte dags att byta städbolag?
  • Hej Christina!

    Jag har nu tagit ditt ärende vidare och vi ska se över detta.
    Som jag skrev i tidigare inlägg är vi mycket tacksamma att ni hör av er när det är något som inte fungerar som det ska. Tack!

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör
  • Jag har inte sett att de städat denna vecka här heller..

  • Jag har pratat med din bovärd Eva igen. Hon har hört av sig till de som städar och de kommer att städa i ditt trapphus idag, måndag.

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör
  • Hej, ingen har städat ännu idag, måndag.
  • Igår var de och städade, jag hoppas att det blev rent och fint! Nästa städning sker måndag om två veckor.

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.