Vart finns skyddsrum?

Hej
Jag har en fråga om skyddsrummet om det nu skulle dra till krig vore det inte en fördel att gotlandshem förmedlar och visar med ett möte vart man ska vända sig och vart man ska gå
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du hjälper oss att bli bättre.

    Vi går igenom alla inkomna förslag i slutet på varje månad. Vårt Förslagsråd ser då på möjligheterna att genomföra ditt förslag. Stora förbättringsförslag som behöver planeras in i nästa års budget eller som kräver undersökning i kvarteret lämnas till ledningsgruppen för beslut.

    Så fort vi har ett beslut som rör ditt förslag får du ett svar här i kundforumet. Varje gång du får ett nytt svar på ditt inlägg får du ett mejl som berättar att vi svarat dig.

    Tack för förslaget, din åsikt är viktig för oss.

    Med vänliga hälsningar
    GotlandsHem
  • Följer detta och vill få reda precis som Ulrika vart vi  ska ta vägen och framför allt mer

    information om krisläge skulle uppstå!

    Med vänlig hälsning
  • Hej!

    Msb (Myndigheten för samhälsskydd och beredskap) har en karta över alla skyddsrum på Gotland. Där kan du hitta vilket som är närmast dig. De beskriver även hur rummen används och hur du ska gå tillväga vid en krissituation. Msb har många bra frågor och svar gällande skyddsrum.

    Vi upplåter endast lokaler till Msb, så vi kan tyvärr inte hålla visningar eller ge mer specifik information. Kontakta gärna Msb direkt om du har fler funderingar kring användning av skyddsrummen.

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör
    Bästa svaret
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.