Förslag: Cykelförråd i kvarteret Dillen

Hej skulle vara bra om det sattes upp några cykelförråd i dillen,Det har varit många cykelstölder här

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du hjälper oss att bli bättre.

    Vi går igenom alla inkomna förslag i slutet på varje månad. Vårt Förslagsråd ser då på möjligheterna att genomföra ditt förslag. Stora förbättringsförslag som behöver planeras in i nästa års budget eller som kräver undersökning i kvarteret lämnas till ledningsgruppen för beslut.

    Så fort vi har ett beslut som rör ditt förslag får du ett svar här i kundforumet. Varje gång du får ett nytt svar på ditt inlägg får du ett mejl som berättar att vi svarat dig.

    Tack för förslaget, din åsikt är viktig för oss.

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör
  • Hej!

    Ditt förslag är tyvärr inget vi i dagsläget har möjlighet att genomföra. Vi sparar ditt förslag.

    Det jag kan hänvisa dig till nu är att ställa in din cykel i ditt förråd för att minska risken för stöld.

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör
  • Behövs definitivt , finns det något mer kvarter i visby utan???
  • Hej Dick!

    Ja, det är flera områden i Visby som inte har cykelförråd.

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör
  • Jag har för mig att när grönytorna gjordes iordning för sisådär en tio år sedan så skulle det sättas upp cykelförråd, men inget hände. Har bott här i 20 år och blivit av med minst 10 cyklar, och förrådet har inte plats för en massa cyklar då det inte bara finns en cykel per hushåll.
  • Hej Jimmy!

    Jag har pratat med en kollega om det du skriver. Det kan ha varit uppe i diskussion men inget som har blivit lovat att det ska ske.

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör
  • Hej
    Jag efterfrågar också cykelförråd i kvarteret Dillen. Jag har blivit av med tre cyklar på lika många år.
    Mvh
  • Hej Katarina!

    Jättetråkigt att andra inte kan skilja på vad som är ditt och mitt och jag beklagar att du blivit av med cyklar men som jag skriver här ovan kommer vi i dagsläget inte att göra någon ändring i Dillen men vi har sparat ert förslag för framtiden.

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör
  • Vad händer med cykelförråden?
    Ulrika Johansson
  • Hej Ulrika

    Skickar din fråga vidare internt om det
    har tagits något beslut på detta med cykelförråden.
    Återkommer till dig när jag får ett svar.

    Vänliga hälsningar
    Briitta Kundservice