Kan man få en säkerhetsdörr installerad?

Hej! Finns det möjlighet att få en säkerhetsdörr installerad i sin bostad?

Kommentarer

  • Hej Patrik!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Nej det är inte möjligt att med hjälp av oss få en säkerhetsdörr installerad.
    Vill du ha en säkerhetsdörr är det okej om du ordnar med det själv.

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör
  • Nej vi blev lovade helt nya ytterdörrar för våra är så utslitna och spruckna. Eller måla dom o reperera springor som dom flesta har som man ser ljuset utanför.
  • Hej igen,

    Har du fått ett brev eller information om att dörrarna ska bytas eller är det någon som lovat dig det när de pratat med dig? Vet du vem du har pratat med i sådana fall? Jag kan nämligen inte hitta någon information som har gått ut till hyresgäster i ditt område angående byte av ytterdörrar.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem