Förslag: Önskar planritning av lägenhet

Kan ni inte lägga upp planritningarna för alla era lägenheter? Kan vara bra om man eventuellt vill byta lägenhet så man lättare kan se vilka objekt som kan vara intressanta.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för ditt inlägg, vi tar med oss detta som ett förslag till vårt förslagsråd.

    Vi går igenom alla inkomna förslag i slutet på varje månad.
    Vårt Förslagsråd ser då på möjligheterna att genomföra ditt förslag. Stora förbättringsförslag som behöver planeras in i nästa års budget eller som kräver undersökning i kvarteret lämnas till ledningsgruppen för beslut.

    Så fort vi har ett beslut som rör ditt förslag får du ett svar här i kundforumet. Varje gång du får ett nytt svar på ditt inlägg får du ett mejl som berättar att vi svarat dig.

    Tack för förslaget, din åsikt är viktig för oss.

    Med vänliga hälsningar
    GotlandsHem
  • Lägenheterna som ligger tillgängliga för byte har planritning, och egen planritning finns under Mina sidor
  • Det vet jag. Men för några år sen fanns dom även under ”våra områden” vilket skulle va bra om man kunde återinföra.
  • Hej igen!

    Ditt förslag har nu tagits upp i Förslagsrådet. Vi kommer att se över ditt förslag närmare. Jag kan tyvärr inte ge dig en exakt tid på när vi har ett svar, men så fort vi har mer information så kommer vi att uppdatera med ett svar här i kundforumet.

    Tips till dig som också är intresserad av detta förslag:
    Följ inlägget så får du ett mejl när vi uppdaterar.

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör
  • Hej igen!

    På grund utav säkerhetsskäl kommer vi inte att publicera ritningar för alla våra lägenheter på vår hemsida.

    Du kan, på bostadsbytesannonser se planritning för den aktuella lägenheten och självklart på alla andra lediga lägenheter som vi publicerar som lediga.

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör