Parkering på Myrstigen

Hej!

Ni har nyligen gjort om våra gästparkeringar på Myrstigen. Numera är det endast 2 timmar med p-skiva som gäller. Detta är inte bra. Våra gäster kommer ofta från landet och då är 2 timmar alldeles för lite när man ska ha middag eller släktkalas. Kan man inte förlänga tiden till i alla fall 4 timmar eller går det att få något slags parkeringstillstånd att lägga i bilen? Våra gäster blir väldigt frustrerade när de måste ut och parkera om bilen hela tiden. Platserna framme vid dagiset tar ju slut väldigt fort.

Kommentarer

  • Hej Linda!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Vi förstår att det är tråkigt att behöva tänka på att man behöver gå ut och flytta på bilen när man har besök men det finns i nuläget ingen plan på att ändra parkeringstiden för besökande.

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör
  • Det var tråkigt att höra. Att ändra till 4 timmar istället skulle underlätta mycket för våra gäster. Synd att ni inte tänker ändra på detta till det bättre. Hoppas ni ändrar er framöver.