Parkeringsmöjlighet för exv hemsjukvårdspersonal som skall till sina patienter med hjälpmedel

Hej
Jag undra om det kommer att finnas kortare tid för parkering då exv för hemsjukvårdspersonalen att nyttja? exv 2timmar.
Med vänlig hälsning Gittan

Kommentarer

  • Hej Gittan,

    Tack för din fråga. Besöksparkering finns generellt med två timmars avgiftsfri parkering. I enskilda fall då det finns särskilda behov önskar vi att man tar en direkt kontakt med GotlandsHem för ett mer specifikt svar utifrån behov och område.

    Med vänlig hälsning
    Linnéa, Servicevärd
    GotlandsHem