Parkering Vitkålen

Vi har precis flyttat till området vitkålen
Och finns inte en enda parkerings plats, så vi har ställt oss på parkster parkeringen här men det kostar 50kr dygnet och det är inte hållbart .så vad kan vi göra?Mvh Tobias

Kommentarer

  • Hej Tobias!

    Tack för att du kontaktar oss,

    Det stämmer att det just nu inte finns några lediga platser i det området. Det är då besöksparkeringarna vi kan hänvisa till. Om det blir lediga parkeringsplatser i ditt område kommer de publiceras på vår hemsida. De kan publiceras när som helst så gå gärna in ofta och titta. Om det kommer ut lediga parkeringar kommer den som står på hyreskontraktet kunna göra intresseanmälan på dem.

    Vänliga hälsningar

    GotlandsHem
  • Hej tack snabbt svar. Förutom besöksparkeringen här,  finns det några andra alternativ? Ex hyra en parkering på irisdalgatan? Kan man ställa sig vid tempo? .

    Mvh Tobias Grönlund
  • Hej igen!

    Du kan lösa en månadsbiljett i kvarteret Höken som är ett grannkvarter till Vitkålen.
    En månadsbiljett löser du genom appen Parkster. Det finns även två lediga parkeringar som går att söka för tillfället. Jag kan inte svara på hur parkeringssituationen på Tempo är då jag inte vet hur den ser ut.

    Trevlig helg!

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem