Parkering

Kommer det att sättas upp information om att parkeringar är förhyrda?

Kommentarer

  • Hej Hasse!

    Tack för att du kontaktar oss,

    Det finns en skylt vid infarten till parkeringen att det är förhyrda platser.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem
  • Hej san!
    Jag bor på Gråboväg 24
    Där fins ingen parkering som ledigt?
    Hur man kan hyra ut parkering?
  • Hej!

    Tack för att du kontaktar oss,

    Det stämmer att det just nu inte finns några lediga parkeringar i ditt område. Vi publicerar lediga parkeringsplatser vart eftersom de blir lediga och det är upp till dig som hyresgäst att bevaka eventuellt lediga parkeringar. Om det kommer upp lediga platser kan du anmäla ditt intresse på dem. Då behöver du logga in på Mina sidor och gå in på Sök ledigt - Parkering, välja den parkeringen och göra en intresseanmälan. Står det Snabb publicering på platsen du söker kan du teckna avtal direkt. Då är det först till kvarn som gäller.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem