Nya skyltar rökfritt/hundfritt

Hej! Fina skyltar, men saknar en symbol! Katt!
​Vi anser att kattskit är ett större problem än hundar!

Kommentarer

  • Hej Katarina,

    Tack för ditt inlägg. Vad roligt att du tycker att skyltarna är fina.

    Enligt de lokala ordningsföreskrifterna får inte katter heller vistas på lekplats.

    Hälsningar
    GotlandsHem
  • Sätt ett nät över sandlådan. En katt har i alla tider, och kommer alltid att gräva i sånt som är lätt att gräva i!
  • Hej igen Eva!

    Vi tar med ditt förslag och passar samtidigt på att tacka för att du hör av dig med synpunkter.

    Vänligen
    Andrei Bostadsförmedlare
  • Hej !

    Den 22/8 svarade Andrei angående att lägga nät i sandlådorna.

    Av egen erfarenhet från nät över sandlådor så är det underbart med "LASTNÄT" som är elastiskt och även bra för alla då det är mjuka trådar.

    GÖR som förskolan Holken i Klintehamn:
    Några krokar runt lådorna och sedan LASTNÄT. Mvh Erika
  • Hej Erika!

    Tack för dina synpunkter gällande nät över sandlådorna!

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör
  • Hej. Vaknade i går morse till en oljud och min förvåning var det en gräsklippare. Ingen fel i sig men VARFÖR! klippa bort dessa fantastiska blommor. Ringde och hörde att ni måste börja klippa tidigt på våren för att hinna med klippningen på alla områden.  NÅNSENS! Är det viktigare för Gotlandshem att hålla ( tidtabellen )än att vara rädd om den så viktiga faunan för jordens överlevnad ?
  • Hej Carin!

    Tack för att du kontaktar oss,

    Det stämmer att vi måste hinna med klippningen i alla områden. Vi tar emot dina synpunkter.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem
  • Hej Sara. Tack för svaret. Men jag undrar finns det inte tillräckligt med folk som kan klippa så att ni kan vänta tills den vackra vårblommningen är över. I dessa Corona dagar finns de säkert ledig folk som skulle kunna ta denna uppgift.
    MVH Carin
  • Hej igen Carin,

    Vi är tacksam för din åsikt och tar med den i dialog med bovärd.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör