Bovärd vara med på grovsopsinsamling

Vi i Bogen 1 har fått en ny bovärd, Jimmy Stenström.
Är det möjligt att Jimmy kan vara med när det är insamling av grovsopor lördagen 13 maj?
Hade varit trevligt att se hur han ser ut, och att få hälsa på honom.
Har haft ett väldigt gott förhållande med Bengt Johansson, kommer att sakna honom som
vaktmästare i området. Precis som jag saknade Emil, när han slutade. Men, jag hoppas och tror att det blir bra med Jimmy också.

Tacksam för svar från en som bott i området sedan 1986 (4 år i 79:an och 27 år i 83:an)

Hälsningar Christina

Kommentarer

  • Hej Christina!

    Vilket bra förslag!

    Jimmy kommer tyvärr inte kunna medverka på lördag den 13:e maj men du är jättevälkommen till invigningen av den förnyade lekplatsen i Bogen 1 nu på söndag den 14:e maj. Jimmy kommer att vara med på invigningen och ser fram emot att träffa er!

    14.00 Vi klipper band och inviger den förnyade lekplatsen.
    15.00 Prisutdelning för tipspromenad, vuxna och barn.

    Vi bjuder på korv, kaffe, saft och fika.

    Med vänlig hälsning

    Yvette Kommunikatör
  • Tack för svar.