När publiceras/sker inflyttning för studentbostäderna inför höstterminen

Hej,
höstterminen närmar sig och jag undrar från när man tidigast kan hyra/flytta in i en studentbostad. Sker det i början eller slutet av augusti?

Kommentarer

  • Hej Alice!

    Vi kommer publicera den stora massan av studentbostäder den 1 augusti, dessa kommer sedan vara sökbara fram till den 7 augusti. Den stora inflyttningsdagen blir den 26 augusti och några kommer vara inflyttningsbara straxt därefter.

    Vänliga hälsningar
    Andrei Bostadsförmedlare