När flyttar jag in om det är röd dag på min inflyttningsdag?

Hej!

Jag flyttar in i min nya lägenhet 1 januari. När får jag tillträde om det är röd dag när jag ska flytta in?

Kommentarer

  • Hej,

    Om tillträdesdagen infaller en lördag, söndag eller röd dag så får man tillträde till sin nya lägenhet nästkommande vardag kl 12:00.

    Läs gärna mer om att flytta in här.

    Vänliga hälsningar

    GotlandsHem