När får jag tillträde till min nya lägenhet?

Hej!

Jag flyttar in nästa månad och undrar när jag får tillträde till lägenheten?

Kommentarer

  • Hej,

    Man får tillgång till sin nya lägenhet kl 12:00 på tillträdesdagen. Tillträdesdagen är samma dag ditt hyreskontrakt börjar gälla. Om dagen infaller en lördag, söndag eller röd dag så får man tillträde nästkommande vardag kl 12:00.

    Läs gärna mer om att flytta in här.

    Vänliga hälsningar

    GotlandsHem