Måste jag redan bo i en studentlägenhet för att få hyra?

Hej! Vid de studentlägenheter som finns lediga på Mejerigatan står det att man "idag måste ha kontrakt och är boende i AB GotlandsHems studentlägenheter". Innebär det att jag sedan innan måste bo i en studentlägenhet för att få hyra en av dessa? Jag studerar på campus nu men hyr lägenhet hos ett vandrarhem för tillfället.

Kommentarer

  • Hej Alva!

    Tack för att du kontaktar oss,

    Det stämmer att du behöver uppfylla de villkoren för att söka de lägenheterna. Du måste redan ha ett kontrakt på en studentlägenhet hos GotlandsHem för att kunna söka dem.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem