Förslag: Önskar lekplats för större barn vid Stora Törnekvior

Hej!
Vi har nyligen flyttat in på Stora Törnekvior och saknar en lekplats för lite större barn. Jag har en 7 och 10-åring.

Förslag från oss är till exempel:
1. Studsmatta http://www.zerendipity.se/wp-content/130818-10.png

2. Stor klätterställning
3. Fotbollsmål
4. Gungor av fågelbomodell http://lekplats.se/wp-content/gallery/gungor/gunga_21.jpg

5. Linbana

Hälsningar
Sara, Love & Elsa

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du hjälper oss att bli bättre.

    Vi går igenom alla inkomna förslag i slutet på varje månad. Vårt Förslagsråd ser då på möjligheterna att genomföra ditt förslag. Stora förbättringsförslag som behöver planeras in i nästa års budget eller som kräver undersökning i kvarteret lämnas till ledningsgruppen för beslut.

    Så fort vi har ett beslut som rör ditt förslag får du ett svar här i kundforumet. Varje gång du får ett nytt svar på ditt inlägg får du ett mejl som berättar att vi svarat dig.

    Tack för förslaget, din åsikt är viktig för oss.

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör
  • Hej igen!

    Ditt förslag har nu tagits upp i förslagsrådet. Då vi inte har tillräckligt med utrymme att bygga en lekplats på vår tomt kommer vi tyvärr inte att kunna genomföra ditt förslag. Stort tack än en gång för ditt förslag och för att du hjälper oss att bli bättre.

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.