Låsbara cykelförråd

Nu när ni bygger så mycket nytt, o det skall vara miljötänk mm, så får man hoppas att ni även bygger låsbara cykelförråd. Har vänner som bor på Adjutanten och är mycket förvånad över att sådana förråd ej finns. Nu  när många köper dyra cyklar, en del med el, så vill man gärna låsa in dem, cykelstölder är tydligen mycket vanligt i kvarteret.
/ Catharina

Kommentarer

  • Hej Catharina!

    Tack för att du kontaktar oss,

    Frågan och önskan om låsbara bodar för cyklar kom upp nu vid bygget av Sergeanten 5, men tyvärr för sent då bygglovet redan var klart. Vi kommer att ha med den tanken framöver vid nästa nyproduktion.

    Med vänlig hälsning
    Linda Bostadsförmedlare