Varför får man inte direktlänk till ledig lägenhet?

När man får ett mejl där det står att en lägenhet som matchar mitt önskemål är ledig, varför får man då inte länken direkt till denna lägenheten i mejlet???

Kommentarer

  • Hej Jonny!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Dessa mejlutskick med information om lediga lägenheter ser likadana ut för alla. Det kan vara flera lägenheter som matchar dina önskemål därav länkar vi inte till någon specifik lägenhet. Vi informerar enbart om att det finns lediga lägenheter att söka.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem
  • Ok, tack för svar.