Hur lång kötid är det för en lägenhet i innerstaden?

Hur lång kötid är det på en lägenhet innerstad?jag har stått 20 år i kö ändå chanslös på de få lägenheter som kommer ut

Kommentarer

  • Hej Mia!

    Tack för att du kontaktar oss,

    Generellt är det 20-25 års kötid i innerstaden. När bostäder i innerstaden blir lediga tenderar det att vara väldigt högt tryck på lägenheterna eftersom de är väldigt eftertraktade. Fortsätt hålla koll på Mina sidor och gör intresseanmälan på alla som kommer ut.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem