Kostnad för nytt kök med högblanka luckor(4 rok) ?

Funderar på att byta mitt gamla kök med omålade innerskåp sedan 60-talet till ett nytt fräscht kök. Stämmer det då att min faktiska kostnad för ett nytt kök (med högblanka luckor, 4 rok) efter 5 år skulle bli 45 500 kr ?

Kommentarer

  • Hej Helen!

    Tack för din fråga. Ja, det stämmer. Om du vill ha ett tillvalskök betalar du en kontantinsats på 3500 kr och därefter en förhöjd månadsavgift med anledning av standardhöjningen enligt nedan.

    450 kr/mån + 25 kr/mån extra för högblank lucka (< 2 rkv)
    650 kr/mån + 50 kr/mån extra för högblank lucka (>1 rok)

    Ha en trevlig dag!

    GotlandsHem