När får man veta om man har fått en lägenhet när man har tackat ja och stod först i kön?

När får man veta om man har fått en lägenhet när man har tackat ja o stod först i kön?

Kommentarer

  • Hej Alexandra!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Om du är först på en lägenhet och du har tackat ja kommer någon av våra bostadsförmedlare att kontakta dig snarast. Svarstiden måste ha passerat innan de kan påbörja handläggning. Har du ytterligare frågor kring det här är du välkommen att kontakta oss på telefonnummer 0498-203900 alla vardagar mellan kl. 08.00- 16:00

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör
  • Hejsan!Har en vuxen son som pga skilsmässa har gjort en intresseanmälan hos er på en lägenhet i Roma,Järnvägsgatan 10,i markplan, den låg ute tom igår. Han hade nästan 6000 ködagar.Då han jobbar på sjön o kan vara svår att nå så frågar jag för oss båda,vi är så nyfikna på om han är aktuell att komma på visning, eller hur lång tid tar det innan man får veta? Mvh Kristina
    Kristina Jacobsson
  • Hej Kristina!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Vi kan tyvärr inte lämna ut någon information gällande detta till någon annan än han själv.
    Be din son att logga in på Mina Sidor där han kan följa förloppet under hans intresseanmälningar.

    Med vänlig hälsning
    Stina Kundservice