Kommer boende i Havdhem kunna stå kvar i bostadskön vid en eventuell försäljning?

Om man har valt att stå i GotlandsHems bostadskö kommer man stå kvar efter försäljningen och behåller självklart sina ködagar.
GotlandsHem

Kommentarer

  • När kommer nästa månads avi? Kan man betala tre månader i förväg?
  • Hej Daniel och tack för din fråga.
    Om du önskar göra en förskottsbetalning på fler hyror än den som är aktuell så betalar du in förskottet på samma OCR nummer som du fått på din senaste hyresavi.

    Du hittar du hyresavi på Mina sidor.

    Mvh,

    Kajsa Kundservice