Kan inte logga in på Mina Sidor

Hej,

Jag kan trots att jag bytt lösenord inte logga in på Mina Sidor.
Sist jag försökte byta lösenord (efter uppmaning att logga in så att mina ködagar inte löpte ut) så fick jag inte ens ett mail för att återställa lösenordet. Antagligen löpte mina ködagar onödigt ut då.

Kontakta mig gärna direkt så jag slipper lägga ut personnr på ett publikt forum.

Mvh,
David

Kommentarer

  • Hej David!
    Tack för ditt mejl.
    Ring till vår Kundservice 0498 - 20 39 00 så ska vi försöka hjälpa dig med detta.

    Vänliga hälsningar
    Yvonne

    Yvonne Hyresgästsamordnare