Kan ej söka på lediga lägenheter

Hej! Skrev in mig i bostadskö hos er i lördags och har nu fått mail om lediga lägenheter varav en i närheten av där jag bor. Hur går jag nu tillväga för att söka den? Varit inne på mina sidor enligt beskrivningen på gotlandshems sida men kan inte anmäla något intresse. Mvh Inger

Kommentarer

  • Hej Inger,

    Tack för din fråga.

    Logga in på Mina sidor och klicka på fliken "Sök ledigt". Där finns de lägenheterna som är lediga just nu, gå in på den lägenhet som du är intresserad av och scrolla ner längst ner på sidan. Under kartan finns ett gult fält med information om intresseanmälan, för att göra en intresseanmälan klickar du på den vita knappen med blå text "Intresseanmäl", se
    .

    Det finns en översikt över intresseanmälningar och erbjudande på din startsida när du loggar in på Mina sidor.

    Ha en trevlig dag!

    GotlandsHem