Jättetrevligt arrangemang av Gotlandshem i Visby Ishall!

Trevligt att sponsra på det här sättet. Bra goodwill för Gotlandshem.
Lite extra grejer jmf andra tidigare samtidigt som ni stödjer den gotländska ishockeyn.
Gör gärna en sådan här grej varje år.
// Positiv blivande hyresgäst hos Gotlandshem

Kommentarer

  • Hej Benne!

    Tack för att du kontaktar oss och många tack för de fina orden! Det är jätteroligt att höra att du uppskattar det vi gör.

    Vi är matchvärdar för två föreningar till denna vinter. Söndagen den 7:e januari 2018 kl.12.45 kan ni se Endre IF möta Jönköping i innebandy i Ica Maxi Arena och lördagen den 13:e januari 2018 kl.16.00 kan ni se Visby Ladies i en basketmatch mot AIK Basket, även där i Ica Maxi Arena.

    Välkommen som hyresgäst hos oss!

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör