Hur länge gäller det befintliga parkeringstillståndet jag har idag?

De gäller till dess att vi inför förhyrda parkeringsplatser i ditt bostadsområde. Då upphör parkeringstillståndet att gälla. Det här är dock inte aktuellt förrän någon gång under 2020.
GotlandsHem

Kommentarer

  • När slutar mitt parkerings kort gälla för vitkålen?
    dvs det ni skickad ut som skulle gälla tills detta med parkeringarna börja gälla?
  • Hej Lennart!

    Tack för att du kontaktar oss,

    Det slutar gälla den 4 maj. Då träder avtalen om förhyrda parkeringar i kraft.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem
  • Stort tack för svaret, och ha en bra dag!
  • Hur länge får man utnyttja p-tillståndet "jag flyttar"? Det står en bil på parkeringen som inte blivit flyttad på över två veckor med ett sådant tillstånd på vindrutan.
  • Hej Lotta!

    Tack för att du kontaktar oss,

    Det är stämplat på tillståndet hur länge det gäller.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem