Hur aktiverar jag prenumeration?

Hej!

Jag kan inte få fram att aktivera prenumeration, se bifogad bild. När jag klickar på den transparenta bocken händer inget, den blir inte grön och jag kommer inte vidare. Hur ska jag göra?

Kommentarer

  • Hej Mia!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Det är rutan där det står " Jag vill aktivera mina prenumeration" du ska kryssa i.

    Se bild nedan:

    Om du inte får det att fungera är du välkommen att kontakta oss igen.

    Vänliga hälsningar

    Yvette Kommunikatör