Hur ofta kan jag använda grovtvättstugan?

Jag tvättar normalt i min "egen" tvättstuga där bokning sker med kolv.Jag har tillgång till grovtvättstuga i annan fastighet där systemet med fördoserade tvättmaskiner. Hur ofta får jag använda mig av grovtvätten?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    I grovtvättstugan är det bokning med tagg och du kan boka den både på plats i tvättstugan och på internet via Mina sidor.
    Gällande grovtvättstugan är det 10 pass/månaden och man kan endast ha en bokning åt gången. Du måste ha avslutat ditt pass innan du kan boka upp ett nytt.

    Information om du vill dosera tvättmedel själv istället för att tvättmaskinen ska dosera hittar du här.

    Ha en trevlig dag!
    GotlandsHem
  • Tack för snabbt svar!
  • Hej! Bor i klintehamn på donnersgatan  vi som bor här vart ska vi tvätta grov tvätt någonstan? För d finns igen här? Mvh Katarina
  • Hej Katarina!

    GotlandsHem har en grovtvättstuga på Garvaregatan i Klintehamn.
    Nyckel och cylinder finns att låna vid behov och du kontaktar din bovärd om du vill boka grovtvättstugan.

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör
  • här i Burgsvik finns heller ingen grovtvättsuga. Ersätter gotlandshem hem oss då vi får skicka tex yngre trasmattor till kemtvätt?
  • Hej Anita!

    Nej tyvärr finns det ingen grovtvättstuga i Burgsvik och vi kan inte ersätta hyresgäster för eventuell kemtvätt.

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör