Grovsopor

Kommer ni att ställa ut en container för grovsopor i kvarteret vitkålen
som ni gjorde förra året?

Kommentarer

  • Hej Morgan!

    Tack för att du kontaktar oss,

    Ja det kommer det. Jag har dessvärre inte fått några tider eller datum än så länge mer än att det planeras under maj.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem
  • Har ni fått reda på när det blir av?
  • Hej Sara!

    Tack för att du kontaktar oss,

    Ja det har vi och våra bovärdar ska nu ha delat ut information till hyresgäster. Är det något speciellt område du funderar på?

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem
  • Ja Torsgatan och Baldersgatan
  • Hej igen,

    Det kommer inte bli grovsophämtning under våren i kvarteret Vargen, det kommer dock bli vid vändzonen på Volontärgatan 94 dit de som bor på Vargen kan gå. Vargen kommer ha grovsophämtning i höst.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem