Grovsophämtning våren-20 i Dillen?

När blir det hämtning av grovsopor på Irisdalsgatan/Rutegatan i vår?

Kommentarer

  • Hej Nina!

    Tack för att du kontaktar oss,

    Vi kommer att sluta med regelrätt grovsophämtning som vi haft tidigare,
    men underlätta för återbruk och återanvändning.

    Det arbetet är i startgroparna, men vi vet inte exakta formen ännu, så min rekommendation just nu är att om du inte säljer dina saker - kontakta någon av dessa organisationer: Kupan, Återanvändarna eller Katthemmet.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem
  • Ok,tack för svar! Har varit så smidigt att kunna kasta det som är trasigt nästan utanför dörren bara! Jobbar själv på PMU Second Hand på Skarphäll,så rekommendera gärna era kunder att lämna hela & rena möbler & prylar,tack! Vi hämtar också men just nu i dessa tider har vi skjutit fram det lite..
  • Hej igen,

    Tack för tipset!

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem