Gemensam odling i Dillen

Jag bor i dillen, här finns en ganska stor grönyta som knappt används idag, jag tycker man kan änvända den här ytan på bättre sätt genom att anlägga en gemensam trädgård med bärbuskar, perenna grönsaker och kanske en gemensam odling, tillgängligt för alla. Jag har viss erfarenhet och utbildning inom odling o trädgård och skulle isåfall kunna ta fram ett förslag på hur det skulle kunna se ut. Kan detta vara möjligt tro?

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du hjälper oss att bli bättre.

    Vi går igenom alla inkomna förslag i slutet på varje månad. Vårt Förslagsråd ser då på möjligheterna att genomföra ditt förslag. Stora förbättringsförslag som behöver planeras in i nästa års budget eller som kräver undersökning i kvarteret lämnas till ledningsgruppen för beslut.

    Jag vill även tipsa dig om att ansöka om en odlingslåda . På vår hemsida kan du läsa mer om "Hemodlat".

    Så fort vi har ett beslut som rör ditt förslag får du ett svar här i kundforumet. Varje gång du får ett nytt svar på ditt inlägg får du ett mejl som berättar att vi svarat dig.

    Tack för förslaget, din åsikt är viktig för oss.

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör
  • Hej!

    Jag vet att du har varit i kontakt med vår servicevärd Robin gällande detta.
    Odlingslådor kommer att ställas ut i Dillen.
    Hoppas att ni kommer att vara nöjda och lycka till!

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör
  • Hej! Va roligt! När sätter kommer ni sätta ut dom och blir det den platsen jag föreslog?
  • Hej Linda!

    Jag får återkomma till dig i nästa vecka när jag har pratat med min kollega som ansvarar för odlingslådorna. Jag svarar dig här i kundforumet när jag har svar på dina frågor.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör
  • Hej igen!

    Jag ber så mycket om ursäkt för att du inte har fått något svar. Kollegan jag behövde prata med väntar själv svar på denna fråga och jag får därför helt enkelt återkomma till dig när jag vet.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör
  • Hej igen,

    Vi kommer att sätta ut tre stycken odlingslådor under nästa vecka (v.21).

    Trevlig helg!

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör