Frågor och svar om Bläckfisken 3

GotlandsHem

Kommentarer

  • På bilderna från detta område finns det även grå huskroppar som inte finns i dagsläget, de ligger innan de gula kropparna. Skall de också byggas av er? Och när då isåfall?
  • Hej Johanna!

    Bilden som du ser är en illustration av stadsplaneringen och det är enbart de tre gula huskropparna som kommer att byggas av GotlandsHem. Övrig mark tillhör WISAB och vi vet inte vad som kommer att byggas där.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem
  • Hur långt i kön har ni kommit bland de som sökt 2 rum och kök?
  • Hej Ia!

    Tack för att du kontaktar oss,

    Den person som fick erbjudande sist var på placering nr 37 från början.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem