Varför kan jag inte registrera mig?

Försöker registrera mig. Kommer inte förbi sidan med personuppgifter då den säger ogiltigt kundnummer.

Kommentarer

  • Hej Viktoria!

    Tack för ditt meddelande.

    Det kan bero på att du tidigare varit registrerad i vår bostadskö och finns kvar i våra system men glömt ditt lösenord och inte har kvar den mailadress du registrerade då alternativt att du fyller i kundnumret/användarnamn på felaktigt sätt. Ditt kundnummer/användarnamn är ditt personnummer med 10 siffror (utan bindestreck och sekelsiffror innan, dvs ÅÅMMDDxxxx).

    Om du sedan tidigare är registrerad eller vill ha vägledning får du gärna ringa till vår kundservice för att få hjälp, 0498-20 39 00. Du kan även läsa mer om vår bostadskö här.

    GotlandsHem