Förslag: kartor över bostadsområden

Gotlandshem, lägg in tydliga kartor över dom olika bostadsområdena/kvarteren på er hemsida så att man lätt hittar tex. "sopbod 4", "tvättstuga nr 2", "södra kvarterslokalen" etc. Det händer ibland att man får utskick om tex. grovsopsinsamling "bredvid sopbod 4"(?)

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du hjälper oss att bli bättre.

    Vi går igenom alla inkomna förslag i slutet på varje månad. Vårt Förslagsråd ser då på möjligheterna att genomföra ditt förslag. Stora förbättringsförslag som behöver planeras in i nästa års budget eller som kräver undersökning i kvarteret lämnas till ledningsgruppen för beslut.

    Så fort vi har ett beslut som rör ditt förslag får du ett svar här i kundforumet. Varje gång du får ett nytt svar på ditt inlägg får du ett mejl som berättar att vi svarat dig.

    Tack för förslaget, din åsikt är viktig för oss.

    Vänliga hälsningar
    Agnes Kundservice
  • Hej!

    Tack för ditt förslag. VI har nu tagit upp detta i vårt förslagråd. Ett arbete pågår med att se över våra områden för att inför områdesskyltning i våra kvarter.

    I dagsläget finns det inga planer på att införa detta digitalt.

    Vänliga hälsningar
    Agnes Kundservice