Förklaring av förkortningar på hemsidan

Hej!
Det vore bra om det står vad RKS RKV ROP betyder på hemsidan och vad det är för skillnad på dem.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du hjälper oss att bli bättre.

    Vi går igenom alla inkomna förslag i slutet på varje månad. Vårt Förslagsråd ser då på möjligheterna att genomföra ditt förslag. Stora förbättringsförslag som behöver planeras in i nästa års budget eller som kräver undersökning i kvarteret lämnas till ledningsgruppen för beslut.

    Så fort vi har ett beslut som rör ditt förslag får du ett svar här i kundforumet. Varje gång du får ett nytt svar på ditt inlägg får du ett mejl som berättar att vi svarat dig.

    Tack för förslaget, din åsikt är viktig för oss.

    Med vänlig hälsning
    Yvette Kommunikatör
  • Hej
    Funderar över de olika förkortningarna på lägenheternas utförande (eller vad man nu kallar det), eftersom det inte finns beskrivet någonstans vad de betyder, och för jag kan inte komma på det själv. Kanske är jag bara trög, men utöver RoK har jag inte mött några förkortningar.
    RoKS betyder?
    RoKV betyder?
    ROP betyder? Detta kan möjligen vara rum och pentry...
    Vore trevligt att få veta, så man vet vad man söker/får, den dag det blir så.

    Med vänlig hälsning

    //Mia
  • Hej E och Maria,

    tack för att ni kontaktar oss.

    Här är betydelserna av förkortningarna:

    ROK - Rum och kök
    ROKS - Rum och kök student

    ROP - Rum och pentry
    ROPS - Rum och pentry student

    RKS - Rum och koksskåp
    RKSS - Rum och koksskåp student

    RKV - Rum och kokvrå

    Med vänlig hälsning,
    GotlandsHem
  • Hej!

    Nu är det uppdaterat på vår hemsida med förklaring på de olika förkortningarna för lägenheternas utförande.

    De ligger under respektive område och ser ut enligt bilderna nedan:

    Med vänlig hälsning

    Yvette Kommunikatör