Önskemål: Flytt av tillgänglighetsanpassad parkeringsplats.

Inom området Melonen finns det endast en tillgänglighetsanpassad parkeringsplats. Denna finns vid parkeringen i anslutning mot badet och är placerad i andra änden av parkeringen, dvs så långt ifrån bostäderna som är möjligt. Skulle det inte gå att flytta den platsen så att den kommer så nära som möjligt och därmed fyller sin funktion?

Kommentarer

  • Hej Barbro!

    Tack för att du kontaktar oss med ditt förslag!
    Vi har ett förslagsråd som ses en gång i månaden och går igenom inkomna förslag.

    Passande nog hade vi förslagsråd idag och tog upp detta, vi kommer att åka dit och se närmare på ditt önskemål. Vi håller med om att det är mer logiskt att platsen är placerad närmare. Vi kommer att uppdatera här i inlägget när något nytt finns att informera.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör
  • Hej igen!

    Ursäkta sen återkoppling. Vill bara meddela att den tillgänglighetsanpassade parkeringsplatsen flyttades och är nu plats 112 istället.

    Återigen, tack för att du hjälper oss att bli bättre!

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör
  • Tack för att ni hörsammade mitt förslag.
    😊👍🏻