Felanmälan i området saknas som val i formulär

Hej. Bra att man kan felanmäla saker direkt på hemsidan men jag saknar att kunna välja till exempel mitt område. Nu kan jag bara felanmäla byggnaden jag bor i och de tvättstugor jag kan använda. Jag vill till exempel kunna anmäla klotter som skett på annan byggnad än min egen i området. Hur gör jag det då?

Kommentarer

  • Hej Jesper!

    Tack för att du kontaktar oss,

    Än så länge kan du enbart göra felanmälan som gäller din lägenhet men inte tvättstugor, övriga byggnader och utomhus, precis som du säger. Det går bra att felanmäla sådana typer av fel via kundservice på telefon 0498 20 39 00 eller skicka ett e-postmeddelande till info@gotlandshem.se

    Det är ett bra förslag du har, att även kunna anmäla andra byggnader och kringområde via Mina sidor. Vi går igenom alla inkomna förslag i slutet på varje månad. Vårt Förslagsråd ser då på möjligheterna att genomföra ditt förslag. Stora förbättringsförslag som behöver planeras in i nästa års budget eller som kräver undersökning i kvarteret lämnas till ledningsgruppen för beslut.

    Så fort vi har ett beslut som rör ditt förslag får du ett svar här i kundforumet. Varje gång du får ett nytt svar på ditt inlägg får du ett mejl som berättar att vi svarat dig.

    Tack för förslaget, din åsikt är viktig för oss.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem
  • Hej igen!

    Återigen, tack för ditt förslag, vi har nu tagit upp det i förslagsrådet.

    Just när det gäller klotter så måste det felanmälas direkt till oss, det är inte och kommer inte vara möjligt att felanmäla via Mina sidor. Antingen ringer du oss på telefonnummer 0498 20 39 00 eller mejlar till info@gotlandshem.se

    Men önskemål om att kunna felanmäla övriga byggnader eller annat i området är ett jättebra förslag och vår förhoppning är att det kommer att bli möjligt.
    Vi återkommer till dig här i kundforumet när mer information finns att ge.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör
  • Hej igen!

    Uppdatering i ärendet är som jag skrev ovan, att du som hyresgäst får felanmäla till vår kundservice via mejl eller telefon om det är något som inte finns som val på Mina sidor (soprum eller liknande). Vår Kundservice får därefter ta frågan vidare internt om det är något som ska läggas in som nytt val för felanmälan utöver det som redan finns.

    Tack igen för att du hjälper oss att bli bättre.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör