EU-moped klass 1

Fråga får eu mopeder klass1 stå och ta onödig plats utanför port? Storgatan 63 i slite

Kommentarer

  • Hej Tina!

    Tack för att du kontaktar oss,

    EU-moped klass 1 behöver följa trafikförordningens parkeringsregler vilket är detsamma som för personbil. Du kan läsa mer om de specifika reglerna här. Du får alltså inte parkera en motorcykel eller moped klass 1 på exempelvis gång- eller cykelbanor..

    Vänliga hälsningar

    GotlandsHem