Önskar cykelställ vid parkeringen i Lien

I kvarteret Lien är det långt att gå från lägenheten till parkeringen för oss som bor längst bort. En del av oss har svårt att gå och tar därför cykeln till parkeringen när bilen ska användas. Förslagsvis kan det sättas upp cykelställ eller låsstolpar för cyklar på utvalda platser längs parkeringen. Ser prydligare ut och minskar stöldrisken./L-O

Kommentarer

  • Hej Lars-Ola!

    Tack för att du hjälper oss att bli bättre.

    Vi går igenom alla inkomna förslag i slutet på varje månad. Vårt Förslagsråd ser då på möjligheterna att genomföra ditt förslag. Stora förbättringsförslag som behöver planeras in i nästa års budget eller som kräver undersökning i kvarteret lämnas till ledningsgruppen för beslut.

    Så fort vi har ett beslut som rör ditt förslag får du ett svar här i kundforumet. Varje gång du får ett nytt svar på ditt inlägg får du ett mejl som berättar att vi svarat dig.

    Tack för förslaget, din åsikt är viktig för oss.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör
  • Hej igen!

    Det finns ett cykelförråd i anslutning till parkeringen där du kan ställa din cykel. För att komma in i förrådet behöver du din lägenhetsnyckel. Hoppas att det underlättar för er!

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör
  • Hej igen!

    Vår duktiga bovärd Janec har nu satt upp ett cykelställ! Så nu finns både förrådet och detta.

    Hoppas att ni är nöjda och att det kommer väl till användning.

    Vänliga hälsningar

    Yvette Kommunikatör