Cykelställ

Hej!
Skriver med anledning av alla dessa mer eller mindre skrotfärdiga cyklar som står, (eller ligger), och tar plats i cykelställen, i det här fallet cykelstället vid Greta Arwidssons gata 4, men det är nog likadant i många andra cykelställ. Räknade i dag att det finns åtminstone 8-10 skrotfärdiga cyklar som borde förpassas där dom hör hemma. Kan inte Gotlandshem märka dessa cyklar och sätta upp en notice i entrén att om inte dessa cyklar rustas upp eller tas bort inom x dagar så kommer GH att ta bort dom. Vi är många nu som cyklar och vi behöver varenda plats som erbjuds, man får t.o.m. ibland ställa cykeln utanför cykelstället för att det inte finns tillräckligt med plats.

Kommentarer

  • Hej Leif!

    Tack för att du hörde av dig,

    Din bovärd i området kommer att se över cykelställena i ert kvarter.

    Med vänlig hälsning
    Linda Bostadsförmedlare