Hur registrerar jag mig i bostadskön?

Hej, hur registrerar jag mig i bostadskön?

Kommentarer

  • Hej Amir!

    För att kunna söka våra lediga lägenheter behöver man vara registrerad i vår bostadskö och du kan ställa upp dig i kön den dagen du fyller 16 år, du får dock inte teckna något eget avtal med oss innan du fyllt 18 år.
    Registreringen gör man lätt på vår hemsida: www.gotlandshem.se.
    Efter det att du registrerat dig i vår bostadskö så kan du söka de lägenheter du tycker är intressanta. Det finns ingen maxgräns på hur många lägenheter du kan söka.

    Med vänliga hälsningar

    Linda Bostadsförmedlare