Får jag bo i min studentlägenhet under sommaren?

Hej!
Om jag hyr en studentlägenhet hos er finns det en möjlighet att jag kan bo kvar i den under sommaren?

Kommentarer

  • Hej Jesper!

    Tack för att du kontaktar oss,

    För att få hyra en studentbostad hos oss krävs att du är heltidsstuderande samt klarar av minst 15 högskolepoäng per termin vid Uppsala universitet (Campus Gotland). Du som student har möjlighet att bo kvar mellan terminerna bara du uppfyller de hyresvillkor som gäller. Mer om hyresvillkor för studenter kan du läsa om här.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem