Blir jag av med mina ködagar vid ett bostadsbyte?

Nej. Vi vill att alla ska bo i en bostad som är rätt för dem, det behöver därför vara lätt och smidigt att kunna byta om behoven för bostaden förändras. Du kan alltså genomföra ett bostadsbyte utan att det påverkar dina ködagar.
GotlandsHem

Kommentarer

  • Får man behålla sina ködagar även om man genomför bostadsbyte mer än en gång?
  • Hej Britt!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Ja man behåller sina ködagar vid bostadsbyte även om ett byte gått igenom tidigare.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör